Jak definiujesz piękno, a jak brzydotę? Znasz współczesny kanon piękna, a może uważasz, że każdy ocenia wedle własnego uznania? Jednego urzeka Alfa Romeo, innego duma bawarskiej motoryzacji pod postacią BMW. Design stron internetowych czy wizytówek również wciąż się zmienia, jedna moda przemija, inna właśnie się rodzi. Dla jednych minimalizm jest sztuką wyrafinowania, dla innych wręcz przeciwnie – jest symbolem pustki i niezdecydowania, jak właściwie dana strona internetowa powinna wyglądać. Najważniejsze jest jednak to, by design był unikatowy i nade wszystko rozpoznawalny. Kiedy widzisz nadgryzione jabłko, od razu wiesz, o jaką firmę chodzi, prawda?

O to właśnie chodzi w identyfikacji wizualnej, aby cała koncepcja była spójna. By Twój klient, widząc samą kopertę, wiedział, kto jest adresatem. Esencją takiego procesu jest niewątpliwie logo. To od niego zaczynamy i na nim zazwyczaj kończymy. W kolejnych krokach razem z klientem uzgadniam tzw. barwy firmowe. Wolisz czerwień Ferarrii czy niebieski Ikei? A może masz już w głowie jakieś połączenie kolorów? Pozwól, że przedstawimy Ci kilka swoich propozycji, a z pewnością jedna trafi w Twój gust i będzie tym, czego oczekiwałeś. Stworzymy dla Ciebie zarówno logotyp, stronę internetową, wzór wizytówek, jak i papieru firmowego. A może potrzebujesz jeszcze czegoś więcej? W takim razie skontaktuj się z nami..

Zajmujemy się kompleksowym projektowaniem graficznym typowo na potrzeby Internetu – począwszy od prostych stron www, skończywszy na rozbudowanych portalach internetowych. Na bieżąco śledzimy trendy w designie internetowym, jeśli więc nie miałbyś pełnej koncepcji, co do wyglądu strony, służymy pomocą. Po prostu powiedz nam, czego oczekujesz, a my zajmiemy się resztą.